söndag 1 augusti 2010

Snart ny kamera

Igår beställde Henrik en ny kamera. Canon Eos 500D. Vi har dividerat fram och tillbaka om vilken kamera vi egentligen skulle köpa. Den här kan filma i HD-kvalitet och det kanske man aldrig kommer att ha nytta av, jag vet inte. Hur som helst. Det ska bli så roligt att kunna ta lite bättre bilder. Hoppas detta kommer märkas här på bloggen också!

Ikväll har jag fått spendera några timmar i trädgården och barnen har lekt snällt under tiden. Super najs:) Det är fantastiskt roligt att rensa ogräs i grönsagslandet när det är fröogräs som går lätt att dra upp. Resultatet blir så fint. Jag fick ihop en hel hög med små morötter och rödbetor när jag gallrade också. Det var liksom lönen för mödan. Kokta med lite smör är de fantastiskt goda!

Imorgon är det dags för barnkalas i verkstaden så där har jag varit och sopat lite också.

Mer bilder framöver alltså!

1 kommentar: