torsdag 18 november 2010

Väskorna


Ojdå, separationsångest. Min granne var just här för att titta på mina väskor som jag ska sälja på julmarknaden. Hon paxade min favorit. Självklart. Varför inte köpa den som är finast? Jag borde inte bli förvånad. Jag trivs liksom med att ha en hel hög med väskor. Det känns som ett bevis på att man varit duktig men så ska förhoppningsvis alla bort... Konstigt.


Det sitter en fågel på mina ny införskaffade visitkort så den fågeln har också fått ta plats på två av mina väskor!

Har skaffat små namnetiketter också. Jag leker att jag har ett företag. Det är som när man var liten och lekte affär eller post. Mycket roligt. Får se om jag tar steget fullt ut någon dag och skaffar mig ett företag.. Jag är inte så bra på att hålla koll på siffror bara. Kanske kan någon annan ta hand om det;)



Allt för idag...

4 kommentarer:

  1. Lycka till Erika! Hoppas du säljer allihop:)Då får du den där fina känslan. Snygga såklart. Kram Gerd

    SvaraRadera
  2. Jättefina!
    Veronica

    SvaraRadera
  3. Fina! Lycka till på julmarknaden.

    SvaraRadera
  4. Jättefina väskor. Jag kommer och tittar på dina fina saker på marknaden. Kanske till och med inhandlar mig en julklapp. Vi ses!

    SvaraRadera